f ΗΝΙΟΧΟΣ FC futsal 5x5: ΗΝΙΟΧΟΣ VS ΑΙΑΚΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΑΝΔΡΩΝ (9.4.2012)

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

ΗΝΙΟΧΟΣ VS ΑΙΑΚΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΑΝΔΡΩΝ (9.4.2012)



ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΣ
(βασικος & μοναδικος δημοσιογραφος ηνιοχου !!!!)
(λαθος ..μαζι μου ειναι και ο Γιωργος Κοκωνης!!!)

ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΕ ΤΟ ΝΙΚΗΤΗΡΙΟ ΓΚΟΛ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
στον γιο μου δεν το εχω πετυχει αυτο.....

πολυ ωραιο παιχνιδι για οσους βρεθηκαν στο γηπεδο του ηνιοχου
με αντιπαλη ομαδα τον Αιακο Σαλαμινας
πολυ καλη ομαδα χωρις ομως να εχεις πολλες αλλαγες
για ανασες

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΦΟΒΕΡΗ !!!
ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ


ΤΟ ΝΙΚΗΤΗΡΙΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

σχολια Στελιος Διονελης & Γιωργος Κοκωνης



Βήμα τίτλου!


Μία νίκη μακριά από την κατάκτηση του πρωταθλήματος στη Β’ Εθνική είναι πλέον ο Ηνίοχος. Η ομάδα του Παναγιώτη Μπαλάφα πήρε τον πρώτο τελικό της σειράς με τον Αιακό Σαλαμίνας, νικώντας με 3-2, σε ένα πολύ κλειστό παιχνίδι.

Ηνίοχος – Αιακός Σαλαμίνας 3-2 (ημίχρονο 0-0): 25’ Μάντης (1-0), 27’ Παπαδημητρίου (1-1), 32’ Βαρσαμόπουλος (2-1), 33’ Μπούμπουλης (2-2), 37’ Μπάσο (3-2).
ΗΝΙΟΧΟΣ: Τζαβέλλας, Μάντης, Μπάσο, Δεκούλος, Βαρσαμόπουλος, Αθανασίου, Μεσσηνέζης, Φιλίππου, Τζουμάνης, Χατζηδιάκου, Διονέλλης.
ΑΙΑΚΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ: Αντωνάκος, Λένης, Παπαδημητρίου, Μπούμπουλης, Γκουγκουλίτσας, Μαγιάτης, Σταυρόπουλος.


10/4/2012 – futsalhellas.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου